Whitepaper samenvatting

Vodafone Ierland realiseert world-class service met Business Service Management (BSM)

Vodafone Ierland realiseert world-class service met Business Service Management (BSM)

Vodafone Ierland behaalde een ROI van 300% door het vervangen van reactieve, introspectieve en gefragmenteerde IT-processen door een effectiever geïntegreerd, end-to-end IT-management framework. Nu kunnen zij services met aantoonbare en meetbare voordelen leveren en is er aanzienlijk bespaard op kosten rondom incident monitoring.

Naast 300% ROI in het eerste jaar op een investering in Business Service Management (BSM) van €409.000 bespaart Vodafone nu jaarlijks € 612.000 op het gebruik van monitoring tools van derden. En met sterk verbeterde incident monitoring realiseerden zij:

- 28% minder grote incidenten
- Een daling van 77% van de cumulatieve maandelijkse service downtime
- Een afname van 75% van service restauratie tijden bij ernstige incidenten
- Een daling van 66% in de gemiddelde tijd waar klanten last ondervonden van IT-incidenten

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 16-05-2013
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Hewlett Packard Enterprise

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

Computable

Mediapartners