Whitepaper samenvatting

Service Intelligence: Wat als u IT-problemen kon voorspellen voordat ze optreden?

Service Intelligence: Wat als u IT-problemen kon voorspellen voordat ze optreden?
Voor het beheer van een dynamische infrastructuur met talloze applicaties moet uw bedrijf méér doen dan reactief serviceproblemen oplossen, separate domein monitoring tools onderhouden of lastig te definiëren, statische drempels (thresholds) handmatig bijwerken. Wat als u op de hoogte kon zijn van problemen nog voordat ze optreden?

Lees in deze whitepaper over Business Service Management en Service Intelligence met een voorspellende analysetool met automatische intelligentie die gebaseerd is op een real-time dynamisch servicemodel. Het waarschuwt uw IT-afdeling voor verslechtering van services voordat deze optreedt en start een reeks automatische workflows en herstel-procedures om het dreigende probleem te verhelpen.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 21-05-2013
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Hewlett Packard Enterprise

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

Computable

Mediapartners