Whitepaper samenvatting

Vijf manieren om IT-servicemanagement (ITSM) te moderniseren

Vijf manieren om IT-servicemanagement (ITSM) te moderniseren

Volgens een IT-trends studie van The Society for Information Management (SIM) zijn de belangrijkste graadmeters van succes voor CIO’s de bijdrage aan de business strategie (35.5%), IT-eindgebruikerstevredenheid (31.9%) en de waarde van IT voor het bedrijfsresultaat (29.6%).  

IT-servicemanagement is het gezicht en het hart van IT en beïnvloed direct de eerdergenoemde graadmeters voor CIO’s. Hoe goed faciliteert uw IT Service Managementteam uw bedrijf momenteel in deze snel veranderende omgeving?

Een moderne benadering van ITSM zorgt voor de juiste combinatie van uitzonderlijke gebruikerservaringen, gestroomlijnde processen en het creëren van bedrijfswaarde om u te helpen bij uw transformatie-reis.

In dit eBoek worden vijf manieren behandeld om uw ITSM te moderniseren om te voldoen aan de eisen van de business en de vereisten van de CIO.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 22-05-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Ivanti
Onderwerpen:
CIO IT Service Management

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

Computable

Mediapartners