Whitepaper samenvatting

Is uw IT back-end infrastructuur in staat om in te spelen op veranderende klantverwachtingen?

Is uw IT back-end infrastructuur in staat om in te spelen op veranderende klantverwachtingen?
Uw klanten geven niets om uw back-end IT-infrastructuur. Zij willen gewoon een superieure klantervaring – gemakkelijker, sneller en completer – of het nu in levende lijve, aan de telefoon of via het internet is. Als u niet kunt leveren wat zij willen, dan is er zeer waarschijnlijk een andere partij die dat wel kan.

Hoe u reageert op de behoeften van een dynamische markt met als doel een concurrentievoordeel te behalen of te behouden, hangt voor een groot gedeelte af van uw vermogen om snel en efficiënt toegevoegde waarde te kunnen leveren aan uw klanten. Maar om dat te kunnen doen heeft u een IT-infrastructuur nodig die gericht is op het leveren van het gewenste zakelijke resultaat: het overtreffen van de verwachtingen van uw klanten. Wanneer business en IT niet goed zijn afgestemd op de verwachtingen van de klant dan kan uw concurrentiepositie onder druk komen te staan.

Uw concurrenten blijven innoveren om te kunnen voldoen aan de wensen van de klant. De vraag is: Doet u dat ook?

Deze whitepaper legt uit wat de impact van klanten is op uw manier van zakendoen en beschrijft hoe het moderniseren van uw IT-infrastructuur ervoor kan zorgen dat u klantverwachtingen kan overtreffen. Ontdek welke stappen u moet zetten om uw IT-infrastructuur te moderniseren en welke voordelen u hiermee kunt realiseren.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 29-06-2015
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Hewlett Packard Enterprise

Lees ook

ICT vacatures
Hoofdmediapartner

Computable

Mediapartners